وبلاگ علمی-آموزشی مهندسی برق

این وبلاگ برای اطلاع رسانی آموزشی و ارائه خدمات علمی به دانشجویان عزیز در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مهندسی برق فراهم شده است

وبلاگ علمی-آموزشی مهندسی برق

این وبلاگ برای اطلاع رسانی آموزشی و ارائه خدمات علمی به دانشجویان عزیز در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مهندسی برق فراهم شده است

آخرین مطالب

با سلام

کتاب های زیر را با توجه به دروس ارائه شده و مراجع آنها به دانشجویان و همکاران عزیز معرفی می نمایم. 

1)  اولین کتابی که در این بخش معرفی می گردد کتاب مدارهای الکتریکی بسیار خوب و روان  Fundamental of Electric Circuits
(حجم: 18.6 مگابایت) نوشته Alexander Sadiku و همکارش می باشد. این کتاب که ویرایش 2001 است دارای متنی ساده و پیوستگی بسیار خوب مطالب است. خصوصا آنکه مدارهای درجه اول و دوم بسیار خوب بیان شده اند. امیدوارم از خواندن آن لذت برید.

2) کتاب مفید و کاربردی  Op-amp از شرکت  Texas Instrumentation. این کتاب را می توانید از اینجا (حجم: 2.01 مگابایت) دانلود نمایید.                       

3) کتاب بسیار مفید و جالب زیر را برای آن دسته از دانشجویانی که به دنبال پیاده سازی عملی روش های ارائه شده در درس کنترل دیجیتال هستند معرفی می نمایم. این کتاب تالیف 2006 است و انتشارات معروف جان وایلی آن را چاپ نموده است. امیدوارم در درس ترم جاری بتوانیم به بخش هایی از این کتاب اشاره نماییم. این کتاب را از اینجا (حجم: 5.42 مگابایت) دانلود نمایید.

4) کتاب کنترل بهینه را از اینجا (حجم: 15.4 مگابایت) دانلود نمایید.

5) با توجه به اهمیت روابط، قضایا و محاسبات ماتریسی در درس کنترل بهینه و برخی دروس تحصیلات تکمیلی کنترل، کتاب بسیار مفید Matrix Analysis and Applied Linear Algebra   تالیف C. D. Meyer (کتاب را از اینجا می توانید دریافت نمایید: حجم: 6.77 مگابایت ) که یکی از کتب پر استناد در مقالات و حتی کتب دیگر می باشد را برایتان قرار دادم. امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید.

6) فایل پی دی اف مرجع اصلی درس کنترل غیر خطی را می توانید از اینجا (حجم: 9.3 مگابایت) دانلود نمایید.

7) از آنجا که شبیه سازی سیستم های غیرخطی عموما منوط به حل معادلات دیفرانسیل غیرخطی است کتاب بسیار روان و خوب Essential Matlab for Engineers and Scientists, Publisher: CRC, 2007 را برای کمک به شما در شبیه سازی سیستم های غیرخطی در نظر گرفته ام که می توانید از  اینجا دریافت (حجم: 7.24 مگابایت) نمایید. این کتاب به زبانی بسیار ساده و مفید به کاربرد مطلب در مهندسی و علوم پرداخته است. توصیه می کنم برای توانمندی در کار با نرم افزار مطلب در این درس فصل 17 کتاب را بخوانید و با روش های مختلف عددی حل معادلات دیفرانسیل آشنا شوید. امیدوارم از خواندن این کتاب لذت ببرید.

8) مرجع درس مکاترونیک را از اینجا (حجم: 3.13 مگابایت) دانلود نمایید.

9) یکی از مراجع درس روش تحقیق را می توانید از اینجا (حجم: 6.46 مگابایت) دریافت نمایید.

10) مرجع اصلی درس کنترل مدرن را از اینجا دریافت (حجم: 9.5 مگابایت) نمایید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.